Download onze Tenant App

Onze Tenant App laat je toe je huurovereenkomst online beheren en aankondigingen, diensten, veelgestelde vragen en documenten bekijken.

Als je onze smartphone-app wilt installeren, kun je de onderstaande links gebruiken of de QR-code aan de rechterkant scannen:

Als je het huurdersportaal in deze browser wilt openen, klik dan op de knop hieronder:

Veelgestelde vragen

  • Om de Tenant App te gebruiken, download je de HOMI Tenants app op je smartphone via de Apple App Store of Google Play Store.

    Je kan ook de desktopversie van het huurdersportaal ook openen in elke browser, via https://tenants.homeinvest.be.

  • Je kunt eenvoudig verbinding maken met de Tenant App:

    • Zodra de app is geïnstalleerd, open je deze door HOMI op te zoeken op je smartphone en vervolgens op de aanmeldknop te drukken.
    • Voer het e-mailadres in dat je hebt opgegeven toen je huurder werd. Elke geregistreerde bewoner van het huurcontract heeft toegang tot de huurdersapp met zijn eigen e-mailadres.
    • Je ontvangt nu een code in je mailbox. Het kan een minuut of twee duren voordat de code aankomt.
    • Voer de code in die je hebt ontvangen in de tenant app. Je bent nu verbonden.
  • Als je een foutmelding krijgt tijdens het inloggen of als je geen code ontvangt, controleer dan het volgende:

    • Controleer of de code niet in je map met ongewenste e-mail terecht is gekomen
    • Gebruik de knop Probeer opnieuw om een andere code te verzenden
    • Controleer of het ingevoerde e-mailadres correct is en overeenkomt met het e-mailadres dat je gebruikte toen je huurder werd.

    Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met ons Solutions Centre via de chatknop in de benedenhoek van de website. Laat ons weten welk e-mailadres u probeert te gebruiken.

    In sommige gevallen is toegang tot de Tenant App niet mogelijk voor je huurcontract:

    • Een van de andere bewoners in je huurcontract heeft ons expliciet gevraagd om de toegang tot de huurdersapp te blokkeren voor andere leden van het huishouden.
    • Hetzelfde e-mailadres werd gebruikt voor meerdere bewoners, wat niet is toegestaan: geef ons een persoonlijk e-mailadres voor elke bewoner in je huishouden.
    • Je toegang tot de Tenant App is geblokkeerd na een overtreding van onze Algemene Voorwaarden